Subject: ITL-i tagasiside tootjavastutuse direktiivi ülevõtmise kohta
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "[email-masked]",Kaia Läänemets-Ester
Cc: "Kadri Pungas \(ITL\)" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 12:59:36 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
26.03.2025 kirja nr 5.1-1/19-1 „ITL-i tagasiside tootjavastutuse
direktiivi ülevõtmise kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.itl.ee <http://www.itl.ee/>